mandag den 19. november 2012

Lille fødselsdagsgave

Jeg er lige startet i arbejdsprøvning, nr. 4 :-(  , et dejligt sted, Sygehus Vendsyssel i Hjørring . Det er jeg rigtig glad for, de er søde allesammen. 
 
Håber det vil munde ud i en afklaring af min arbejdsevne.
 
En af de søde piger som er på afdelingen, og som jeg har været på kursus med, havde fødselsdag den anden dag, derfor havde jeg lavet denne lille ugle hvori jeg fyldte karameller. Den vagte stor glæde, og mon ikke jeg er nødt til af lave nogle flere, der var mange som kunne bruge en til pakkekalender eller til en lille "bedstemorgave" som en af kollegaerne kaldte det :-)
 
 
 
Håber I alle får en dejlig uge. Vi ses.
 
 
 

5 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Hvor er den fin - hvor har du fundet skabelonen?? Jeg vil ønske dig held med dit nye arbejdssted.

Helle Åbyen sagde ...

Hej Kirsten. Tak for din kommentar. Jeg har fundet den på Sille. Du skal søge efter " owl".
Kan du ikke lige sende mig din mailadr, så er det nemmere at svarer dig :-)
Ha det godt.

Karina Beck sagde ...

Hvor er din ugle dog sød.
God decemberaften.

Eva Helen sagde ...

Så søt


Klem Fra Eva Helen

Heidi sagde ...

Hvor er den bare super sød :-)

SUK 4 sted, krydser det går den rigtige vej knus