fredag den 2. november 2012

Julekort


Den sidste tid har jeg lavet julekort, og vil nu, de næste dage, vise jer lidt forskellige kort. Tror jeg er færdig med årets produktion af julekort, så gælder det til og frakort, snemandssuppe og diverse gaveposer :-)


Igen en af Donna´s fine skabeloner ;-)

Kort lavet med de smukke dies, som Louise Hou har købt i år, de er fra memory box.
Vi hyggede os en hel dag her hos mig, og tro mig,- der var sølvglimmer OVERALT !!!!














Er du færdig med at lave julekort??
 
Ha en go fredag aften, måske med "Vild med Dans??"

7 kommentarer:

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare super smukke.
Det var da godt vi fik pyntet dit hus op til fest og jul med glitter... hi hi

Jeg er slet ikke færdig med at lave julekort. Jeg er stadig i fuld gang.

Birgitte Høgh Steen sagde ...

De er bare flotte, glæder mig allerede til at se de næste. Tak for posen.

Birgitte Høgh Steen sagde ...

De er bare super flotte, nu vil jeg også igang. Tak for posen.

Karina Beck sagde ...

Rigtig smukke julekort.
God weekend.

Eva Helen sagde ...

Riktig så flotte kort


Klem Fra Eva Helen fra Norge

Eva Helen sagde ...

Riktig så flotte julekort du har lavet.

Klem Fra Eva Helen Fra Norge

Hellemor sagde ...

Hej Helle

Ej, hvor er dine julekort dog smukke. Kortene med stokkene er en super ide og flot lavet færdig med syningerne. Tænk at være færdig med julekortene - det ville være dejligt.

Du spurgte om der bliver afholdt en inspirationsaften igen hos Ørnbøl og det gør der den 21. november. Du kan læse mere om det på deres hjemmeside http://www.ornbol.dk/. nederst på forsiden.