onsdag den 14. november 2012

Julekort

 
Kassen med kort er vokset støt dden sidste tid, her får i lige et par stykker mere....

                                                                                               

Et billede jeg har fundet på nettet, syns hun er så sød.
 
 
 
Her har jeg sølvembosset juletræet.
 

 
Billedet her, har jeg  også fundet på nettet, ham måtte jeg bare bruge til et par julekort.
PRØV og check denne gruppe på facebook: The digistamp shack, her er mange gode sager.

Tak fordi du kiggede forbi.
 

4 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Jeg syntes at de er rigtig fine disse kort - specielt det sølvembossede juletræ

Jane sagde ...

Hejsa ven super flotte kort du har lavet. Jeg skal godt nok love for at du får noget fra hånden :O) ham sexy santa skal jeg da vist til at rode efter ;O) mon ikke jeg kender et par stykker der absolut ikke kan stå for ham ho ho. Jeg er helt vild med ham :O) minder lidt om mig i bar figur hi hi god aften til dig og dine knus herfra

Birgitte Høgh Steen sagde ...

Du sprøjter det ene flotte kort ud efter det andet. Ham julemanden er bare skøn.

Louise Hou sagde ...

Hvor er de søde. Det var godt nok noget af en julemand