tirsdag den 8. november 2011

Online kursus

For første gang har jeg meldt mig til et online kursus. Er rigtig spændt på det. Det er gennem  Creative publishing. Hver dag, i 12 dage, kommer der et nyt kort vi skal lave med forskellig teknikker. Rigtig godt så jeg får vel prøvet eller øvet nogle nye ting.
Her er hvad jeg har lavet de første 2 dage.

Dag 1.



Dag  2
Her er masking teknikken brugt. "sneen" har jeg lavet med min snow marker.
                                                                                                                                              .                                                                                                                                    



Sorry, billedkvaliteten er ikke god :-(

Glæder mig allerede til i morgen, hvor der kommer en ny opgave.  Hà en god aften.                                                        



4 kommentarer:

Louise Hou sagde ...

Hvor er det altså flot søde Helle.
Jeg er især vild med det første kort. Lækre farver.
Det er da en super god idé :-)
Knus

Jane sagde ...

Hej Helle de er da rigtig søde Helle dem kan du kun være tilfreds med :O) Super knus Jane

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte kort. Ja, det er lidt frustrerende at tage billeder for tiden. Jeg mangler virkelig også lys!

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine kort!