torsdag den 3. november 2011

Chokoladeæsker

Der har været stille på min blog ..... :-( Jeg har bare trængt til fred og ro.... Mine forældre kunne i går há haft bryllupsdag, men da de jo desværre ikke er her mere, så har det været et par hårde dage. Jeg savner dem så meget <3

Men lidt har jeg da fået lavet,- det er blevet til chokoladeæsker af forskellige slags.


Jeg har lavet æsker med Toffiee



 
Det er også blevet til nogle æsker med Ritter Sport                                                                                  


                   



Glæder mig til i morgen, hvor sneen jo falder over det ganske land :-) og det betyder en god tradition her hjemme hos os.
Vi spiser julemad, sild, grønlangkål med det hele, og en masse sneøl.
Til dessert skal vi selvfølgelig have ris al mande, med mandelgave. Det bliver så hyggeligt.
Rigtig god weekend til jer alle.

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

KÆMPE KRAM til dig søde, ja øv det savn kan være svært... Skønne æsker du har lavet uhmm lige til at spise og ikke mindst en super god gave ide

Lyder som en rigtig god aften der er i vente - og hyggeligt :)

Karina Beck sagde ...

Superflotte juleting, du har lavet!

Louise Hou sagde ...

Hej sødeste Helle. Hvor er det synd for dig i denne hårde tid. Jeg håber det hjalp med lidt snehygge i fredags :-) Glæder mig meget til at se dig på mandag. Kæmpe knus

Birgitte Høgh Steen sagde ...

Hej søde ven.
Hold nu fast som du kan, du sprøjter den ene skønne ting ud efter den anden. knus

Jane sagde ...

Tro ski jeg har fået det til at du igen :O) jeg skal da lige love for at du får noget fra hånden ven. Det er nogen rigtig flotte æsker du har lavet og dine kort er bare søde. Håber vi ses imorgen :O)

Jane sagde ...

Prøver igen det er da nærmest umuligt at få lov at sende en kommentar :O( Kender det kun alt for godt det med at savne søde ven. Sender dig et kram og tænker på dig. Super flotte ting du har lavet Helle :O) pas på dig selv ven vi ses