mandag den 18. juni 2012

Studenterkort

Efter en dejlig fredag, hvor vi fejrede vores søn´s flotte eksamen, var der for mit vedkomne dømt afslapning hele lørdag. Dog blev jeg så ivrig da jeg kom til scrapbordet at det blev til hele 12 studenterkort. Syns jeg vil vise jer hvordan de kom til at se ud.....













Jeg har også haft en del af Donna´s fine studenterhuer på bestilling .... i får lige et kig her


 Ha´ en rigtig dejlig uge, - tak fordi du kiggede forbi.... Vær sød og smid en kommentar, så blir jeg så glad :-)

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er de alle bare super skønne og fedt med inspiration :)

KFE Design sagde ...

Ingen tvivl om, at dine studenter er glade - alene at se dem bevæge sig på kortet er da en ny og spændende ide.

Karina Beck sagde ...

Hvor er de flotte!!!!!

Dortesjs sagde ...

hvor er det flotte ting du laver

Jane sagde ...

Hej bette ven de er superflotte dine studenterkort dem vil jeg ha nogen lavet af næste år. Når det så er såw syns du så ikke du skal på med et nyt indlæg så sådan en som lille mig kan få lidt inspiration ? Synes det er ved at være på tide ;O)))) Knus fra mig