mandag den 4. november 2013

MERCI.

Her på det sidste har jeg slet ikke haft lyst til at scrappe ;-( ved da slet ikke hvad der er gået af mig. Jeg har jo været så heldig at få job, så jeg har godt nok haft mange nye ting i hovedet, måske derfor ......
I går fik jog dog samlet en del Merci-æsker, som jeg tidligere havde skåret ud på Sille.

Her får i lige et kig.

 
 
 
 
Håber poserne kan bruges som en lille værtindegave, eller til en sød veninde,  eller som en lille drillenisseting.
 
Rigtig god uge til jer alle.
 

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej søde Helle Hvor er de bare søde. En dejlig værtindegave at få. Kender alt for godt det der med ikke at ha lyst til at scrappe, men det vender altid tilbage. Knus Jane

KFE Design sagde ...

Dejligt at se noget nyt fra dig. Den skabelon til merciæskerne er bare så fin. Jeg håber at du bliver glad for dit job.