torsdag den 31. januar 2013

Hurtige konfirmationskort


Hvem kender ikke til det, at have noget karton liggende i MEGET lang tid, og bare ikke kan se ideen i at have købt det????
Nu har jeg endelig, efter et par tip, fået brugt dette karton til nogle hurtige konfirmationskort.
Har brugt nogle nye stempler, som jeg tror jeg bliver rigtig glad for.





For pokker hvor det sidste billede driller, - i må bære over med mig, at det vender forkert.

Håber du får en dejlig aften. Jeg vil blive glad, om du ligger en kommentar :-)

3 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Jeg er sikker på, at vi alle har nogetpapir liggende, som "burde" have været brugt og så lige pludselig. Jeg kan rigtig godt lide dine kort lige noget til drenge.

Hellemor sagde ...

Hej Helle. Hold da op nogle lækre stempler du har fået fat i og de passer da perfekt til kartonet. Det kunne være en sjov ide at bytte "fejlkøbt" karton eller mønsterpapir med andre for at få ideer til hvordan det kan bruges. Det er rigtig sjovt at få en udfordring.
Vi ses forhåbentlig næste gang hos Ørnbøls.
God weekend

Heidi sagde ...

Hvor er de flotte og lækker lækker stempler, er vild med skoen - tror jeg engang har lånt det af en eller andet hmmm... øsnker mig et selv nu ;-)