torsdag den 26. juli 2012

Sommerferie



Hej Hej... Jo jo der er skam liv i mig, godt nok er det ikke blevet meget bloggen, men jeg har da lavet lidt. De mobber mig lidt i mandagsklubben, at det er så længe siden jeg har  lagt noget nyt på, såå her får i da lige et par bestillings-bryllupskort.... godt nok er billederne ikke super gode :-(






Har nydt denne dejlige sommerdag i haven, hvor har det været skønt. Håber vi kan få endnu en sommerdag i morgen.

God weekend, og tak for du kiggede forbi.

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej bette ven hvor er de bare flotte dine bryllupskort. Jeg elsker de hjerter. Har selv lige købt dem så nu kan Lone Fich få sine tilbage :O)Det nederste er også vildt flot. Vi kan vel deles om den die kan vi ikke ? :O)Dejligt at se dig på bloggen igen så man kan få noget inspiration ;O) knus herfra

KFE Design sagde ...

Deer dog smukke og elegante disse bryllupskort. Fantastiske hjerter