onsdag den 4. januar 2012

Godt Nytår.

Så er jul og nytår overstået. Håber i alle har hygget jer .Hos os havde alle mand ferie mellem jul og nytår, så her blev hygget igennem :-)
Jeg brugte et par dage til at indrette min julegave fra min dejlige mand, - en stor flot rolling tote, er bare så glad for den. Men hold da op hvor tar det tid at indrette en sådan een. Er ikke sikke på at det er korrekt endnu, - det må den næste tid vise .....

Min niece som fylder 6 år i morgen har sat moster her til at lave indbydelser til 11 piger. Jeg har lavet dem som små tasker, håber de små veninder kan bruge den :-)


Den unge dame skulle også bruge noget som kunne være bordkort, så jeg lavede små poser som           samtidig kan bruges som godtepose. Da Sofie er vild med heste skulle der selvfølgelig være det derpå. Farven på poserne har Sofie selv bestemt. Måske ikke lige tøse-farvet ,- men pyt, hun er godt tilfreds    med dem.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Ha en god aften, og tak for besøget                                                                       .

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er de bare skønne - er det lavet på en sille ??? Tror jo ikk jeg kan leve uden :)
Også rigtig godt nytår til dig

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare vildt flotte. Mega søde tasker. Dem må jeg også lige prøve på Sille. Super god ide'.