lørdag den 12. juni 2010

Et par dejlige dage ......

Torsdag var en dag med nerver i vores lille hjem!!! Klokken 8.40 skulle Martin op til sin første mundtlige eksamen, på Farsø Efterskole. Han skulle op i engelsk, og tror i ikke han ringede kl. 8.55 og fortalte stolt at han havde fået 7!!!! Det var bare en drømmestart på eksamen for ham, og han var rigtig glad, det samme var hans mor. Jeg er rigtig stolt af ham, jeg ved hvor svært det er for ham, han er nemlig ordblind, så bedre start på dagen kunne vi ikke få. FLOT klaret min dreng!!!
Klokken 12.40 var det den ældste søn som skulle aflevere sin svendeprøve som kok, og hold da op hvor var det bare super lækkert det mad han havde lavet.



Vi kørte meget spændte til Ålborg, inden Mads, skulle ind og forsvare sine retter, mundtligt. Vi, er farmor, Bedstefar, Lars og en meget nervøs mor. Min søster nåede også lige at komme inden Mads skulle ind.
Sådan ser en meget koncenteret kok ud, lige før det går løs .........


Og her så en rigtig glad og stolt, nyudlært kok, med karakteren 10, bestået med bronce!!!!!


Vi fejrede det med champange, fyldte chokolader, gaver og rigtig mange rosende ord og knus.
De unge nyudlærte kokke skulle ud i Ålborgs natteliv og fejre det hele, men de skulle være klar til fotografering næste dag kl. 9.00. Det var ikke alle som var lige friske, men vi havde igen en dejlig formiddag til dimension, hvor de fik deres beviser, gaver og præmier. Det var bare så flot.
ET STORT TILLYKKE, KÆRE MADS.
Og til dig KÆRE MARTIN, fortsat held og lykke med eksamen, ved du kan!!!!!


2 kommentarer:

Jane sagde ...

Jeg forsøger igen har problemer med at komme ind på din blog. Jeg kan godt forstå du er stolt af dine 2 drenge. Det har de bare klaret flot. Tillykke med dem. knus knus

Ditte sagde ...

Hej Helle. Stort tillykke med dine dygtige drenge, det er så skønt når det går godt for ens unger, ikke?
Er glad for jeg har fundet din blog, så kan jeg lure med i dit liv, sådan lidt over skulderen ;O)
Synes vi havde en hyggelig dag til Skaga Scrap, håber vi snart ses igen.