torsdag den 11. februar 2010

Alene hjemme ....

ALENE HJEMME!

Siden i mandags har Simon og jeg været alene hjemme, vores far har været i USA, så jeg har haft flere besøg af gode veninder. Bla. mandag aften, hvor jeg jo ikke kunne komme i mandagsklub, havde jeg besøg af Hanne, og senere til kaffe kom Jane,- rigtig hyggeligt.
Jeg har fået lavet et par kreative ting, bl.a disse søde poser, med små poser kaffe, og små stykker hjertechokolade. Poserne kan bruges til feks. Valentines Day eller som en lille værtindegave. Til mænd har jeg købt kandispinde og har tænkt mig at lægge en lille 2 cl whisky og en pose kaffe i. Det må være en lille ting enhver mand kan bruge.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Hej Helle du er bare så kreativ :O) Lækre poser du har lavet, jeg har jo allerede Liftet dem for de er bare så lækre. Rigtig flotte kort du har lavet :O)) Tillykke med sønnike her i weekenden. Ha´en fortsat god aften og rigtig god weekend